logo
ArEn

نتایج جست و جو:

151

تعداد نتایج:

151

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی صندوق قرض الحسنه مردمی احسان (طایفه ندری) شهرستان جوانرود

کلیدواژه: جوانرود ؛ صندوق قرض الحسنه احسان ؛ طایفه ندری

نویسندگان: میرزایی، رحمت

ناشر: تعاون و کشاورزی

این مقاله به بررسی صندوق قرض الحسنه احسان (طایفه ندری)شهرستان جوانرود به عنوان الگویی از یک سازمان حمایت اجتماعی غیر رسمی مردمی می پردازدتا ماهیت رفتارهای حم ایتی و ی اریگرانه گ روهی و نیز عوامل و انگیزه های تشکیل این صندوق و کارکردهای آن مشخص شوند.این پژوهش یک مطالعه توصیفی است و اطلاعات برپایه اسن... ادامه

سال:1388

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مدل سازی علل درونی معوق شدن تسهیلات قرض الحسنه به روش حد آستانه مورد کاربرد بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ حد آستانه بهینه ؛ مدل پروبیت ؛ مطالبات معوق

نویسندگان: میرزایی، حسین ؛ کریمی اصل، ابراهیم

ناشر: اقتصاد مالی

چگونگی اختصاص منابع بانک ها به تسهیلات گیرندگان و بازگشت به موقع این منابع، یکی از دغدغه های اصلی نظام بانکی می باشد. نحوه تخصیص بهینه منابع و بررسی صحیح و همه جانبه تقاضاهای واصله برای استفاده از تسهیلات بانکی، همواره برای مدیران بانک­ها اهمیت داشته است. هدف این پژوهش مدل سازی علل درونی معوق شدن تس... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز

کلیدواژه: ایجاد و تثبیت دانش ؛ بدست آوردن دانش ؛ بکار بردن دانش ؛ تسهیم و مبادله دانش ؛ سازمان های خدمات مالی ؛ مدیریت دانش

نویسندگان: میرزائی دریانی ، شهرام ؛ علیاری ، مینا

ناشر: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک

بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی)

کلیدواژه: بازاریابی دهان به دهان ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیکی

نویسندگان: خادمی ، ابراهیم ؛ میرزایی ، وحید ؛ شادمهری ، علی ؛ حسینی مقدم ، امنه سادات

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیرکیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی) می باشد. این پژوهش از نظر روش و ماهیت توصیفی پیمایشی، از نظر هدف کاربردی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی مش... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی موضوع ربا در قراردادهای «قرض الحسنه» رایج در سیستم تامین مالی ایران

کلیدواژه: بانک ؛ ربا ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: لشکری، محمد ؛ حسینی، سید محمد ؛ معدنی، محمد علی

ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی

چکیده ربا در شرع اسلام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاسد اقتصاد مطرح است که عموماً در قرض مصداق پیدا می‌کند و از سویی قرض به‌عنوان یکی از روش‌های تجهیز و تخصیص منابع در بانکداری بدون ربای ایران مورد استفاده است؛ لذا به نظر می‌رسد که مراقبت از قراردادهای قرض جهت جلوگیری از ایجاد ربا یا شبهه آن ضروری باش... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تطبیقی الگوهای مختلف وام‌دهی گروهی و اثر آن بر بهبود شمول مالی

کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ شمول مالی ؛ قرض الحسنه ؛ وام دهی گروهی

نویسندگان: سلیمی بنی, محمد ؛ قائدامینی, محمد

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

تسهیلات‌دهی گروهی یکی از انواع روش‌های مدیریت فرآیندهای تسهیلات‌دهی است که مؤسسات ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی از آن هنگام مواجه با گروهی از مشتریان (مشتریان جمعی) استفاده می‌کنند. این سازوکار نخست در سال 1976 میلادی توسط بانک گرامین بنگلادش به‌دست دکتر محمد یونس ابداع شد و سپس بانک‌های دیگر جهان به پیر... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش

نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد

ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی

امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

القرض المصرفي

کلیدواژه:

نویسندگان: بنا, محمد علي محمد احمد

ناشر: منشورات محمد علي بيضون، دار الكتب العلمية،

... ادامه

سال:1427

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل